Jesteś tutaj: Home » Moda » Projektanci mody » Amerykański projektant Derek Lam 

Amerykański projektant Derek Lam

Amerykański projektant Derek Lam zaprezentował swoją linię ubrań stworzoną specjalnie dla klientek eBay’a na całym świecie. Premiera jego pierwszej kolekcji, przeznaczonej na rynek masowy, odbyła się podczas Fashion Week w Nowym Jorku.

16 lutego podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody projektant Derek Lam zaprezentował unikalną kolekcję 16 oryginalnych sukienek – „DEREK LAM + eBay” w Lincoln Center i jednocześnie na stronie dereklam.ebay.com. Jeszcze przez kilka dni na stronie eBay’a klienci na całym świecie mogą obejrzeć kolekcję, zagłosować i wpłynąć na ostateczny jej kształt. Pięć projektów, które otrzyma najwięcej głosów zostanie zaprezentowanych już 1 marca i trafi do sprzedaży w maju, w przystępnych cenach od 125 do 295 dolarów i rozmiarach od 0 do 16, do kupienia wyłącznie na eBay’u.

„Kolekcja ‘DEREK LAM + eBay’ to klasyczne sukienki, które powinny znaleźć się w każdej damskiej szafie – z wyrafinowaną kombinacją prostych linii, niewymuszonej elegancji i swobodnej kobiecości” – powiedział projektant. „Jestem bardzo ciekawy, które projekty będa inspiracją dla klientów wiosną.”

 

 

Unikalna kolekcja zaprojektowana na sezon wiosna/lato 2011, zawiera siedem klasycznych modeli sukienek uszytych z materiałów takich jak popelina bawełniana i jedwabna, denim w kolorze indygo czy żorżeta, które odzwierciedlają intuicyjne u Dereka Lama wyczucie elegancji połączonej z prostotą.

„eBay pozwala na skrzyżowanie mody i technologii aby dotrzeć do klientów na całym świecie” – mówi Jan-Hendrik Schlottmann (Derek Lam Intl. LLC). „To dla nas niezwykła okazja, aby nawiązać bezopśredni kontakt z kupującymi i dać im możliwość wpływania na finalny kształt kolekcji „DEREK LAM + eBay” opierającej się na tym, co chcą kupić.”

Derek Lam:

Pochodzący z San Francisco Derek Lam, zaczął karierę w świecie mody w 1990 roku, po ukończeniu Parsons School of Design. Po dwunastu latach projektowania dla Michaela Korsa, Lam wspólnie ze swoim partnerem Janem-Hendrikiem Schlottmannem, stworzył własną markę. W 2006 roku po dołączeniu do kolekcji linii torebek, które okazały się ogromnym sukcesem, Derek Lam został wybrany dyrektorem kreatywnym marki Tod’s. 2007 rok to dalszy rozwój – wzbogacenie kolekcji o buty i okulary przeciwsłoneczne z metką Dereka Lama. Po udanej współpracy ze słynnym domem architektonicznym SANAA nad swoim pierwszym butikiem przy 10 Crosby Street w Nowym Jorku, Derek Lam ponownie zwrócił sie do duetu Kazuyo Sejima – Ryue Nishizawa o zaprojektowanie drugiego butiku przy 764 Madison Avenue. Wśród klientek Lama są takie sławy jak Kate Hudson, Jessica Alba, Leighton Meester, Kate Bosworth czy Anne Hathaway.

---